Вчитель

КЛАС

Дата

Час проведення онлайн уроку+ тривалість

(згідно розкладу і навантаження)

Платформа

Розклад уроків, тема уроку і конкретні завдання

(*Вказати конкретні завдання, які виконують діти і куди надсилають вчителю в Viber)

Шинкарьов Дмитро Сергійович      2 –Б  КЛАС

 

18.05

08.00 – 08.30 –

Розробка завдань для дітей, пояснення матеріалу в Zoom.

08.30- 09.00 - Розміщення завдання в групі (Viber) для учнів 2-Б класу

09.00 – 11.00 – виконання завдань учнями +            консультації вчителя

11.30 – 13.00 –

Viber -  зв’язок

17.00 – 18.00 –

Перевірка виконання завдання. Робота над помилками.

Zoom, Viber (спільнота та індивідуальні переписки з батьками,) лінки на youtube.com

Читання

 

Де вигадка в казці, а де — правда? А. Рибалка «Вовчик і сонечка»

Ст. 135 — 137.

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Математика

 

Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел (№981 —986).

Записати в зошит, сфотографувати та переслати на вайбер.

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Українська мова

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 141, впр. 27).

Записати в зошит, сфотографувати та переслати на вайбер

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

19.05

08.00 – 08.30 –

Розробка завдань для дітей, пояснення матеріалу в Zoom.

08.30- 09.00 - Розміщення завдання в групі (Viber) для учнів 2-Б класу

09.00 – 11.00 – виконання завдань учнями +            консультації вчителя

11.30 – 13.00 –

Viber -  зв’язок

17.00 – 18.00 –

Перевірка виконання завдання. Робота над помилками.

ЯДС

Я дружу з природою.

(Ч. 1 ст. 118 —119)

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Математика

Повторення вивчених випадків множення (№987 —989).

Записати в зошит, сфотографувати та переслати на вайбер.

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Українська мова

Навчаюся перевіряти і вдосконалювати тексти (с. 142, впр. 28).

Записати в зошит, сфотографувати та переслати на вайбер.

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Фізична культура

Вправи для розвитку координації. Стрибки у висоту. Рухливі ігри.

https://youtu.be/xM8D4LDvKlw

Мистецтво

Весняне різнобарв’я. Слухання: П. Чайковський « Пісня жайворонка». Створення композиції «Квітковий весняний розмай» ( фломастери або кольорові олівці)  (ст. 102).

20.05

08.00 – 08.30 –

Розробка завдань для дітей, пояснення матеріалу в Zoom.

08.30- 09.00 - Розміщення завдання в групі (Viber) для учнів 2-Б класу

09.00 – 11.00 – виконання завдань учнями +            консультації вчителя

11.30 – 13.00 –

Viber -  зв’язок

17.00 – 18.00 –

Перевірка виконання завдання. Робота над помилками.

Читання

Науково-популярна література для дітей. Досліджуємо, які є енциклопедії для дітей. Підготовка повідомлення на основі прочитаної статті ециклопедії (с.137).

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Математика

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Записати в зошит, сфотографувати та переслати на вайбер.

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Інформатика

Як створювати програми в Скретч. (Ч. 2 ст. 80— 82).

Власна презентація.

Виконана роботу надіслати в Viber.

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Українська мова

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Текст».

Записати в зошит, сфотографувати та переслати на вайбер.

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Дизайн і технології

Працюємо з Lego. Створення споруди за власним задумом (Ч. 2, ст.82).

https://youtu.be/US9UanrulPM

21.05

 

08.00 – 08.30 –

Розробка завдань для дітей, пояснення матеріалу в Zoom.

08.30- 09.00 - Розміщення завдання в групі (Viber) для учнів 2-Б класу

09.00 – 11.00 – виконання завдань учнями +            консультації вчителя

11.30 – 13.00 –

Viber -  зв’язок

14.00 – 15.00 –

Перевірка виконання завдання. Робота над помилками.

ЯДС

Повторення. Форми земної поверхні.

(Ч. 1 ст. 90 —91)

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Читання

Науково-пізнавальний твір. Чому риба— голка має таку назву? М. Леденцов «Голка — риба» (с. 138—139).

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

 

22.05

08.00 – 08.30 –

Розробка завдань для дітей, пояснення матеріалу в Zoom.

08.30- 09.00 - Розміщення завдання в групі (Viber) для учнів 2-Б класу

09.00 – 11.00 – виконання завдань учнями +            консультації вчителя

11.30 – 13.00 –

Viber -  зв’язок

14.00 – 15.00 –

Перевірка виконання завдання. Робота над помилками.

Читання

Н. Забіла «Як я придумала перший вірш» ст. 130 —131

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

Математика

Повторення вивчених випадків ділення (990 —993).

Записати в зошит, сфотографувати та переслати на вайбер.

https://us04web.zoom.us/j/79763284223

ЯДС

Повторення. Гірські породи.

(Ч. 1 ст. 92 — 93)

https://us04web.zoom.us/j/79763284223